A bioboltnak tárhelybővítés kellett

Néhány évvel ezelőtt egy komolyabb egészségügyi probléma miatt úgy döntöttem, hogy ideje jobban odafigyelnem az egészségemre. Megreformáltam az addigi étkezési szokásaimat, elhagytam a feldolgozott termékeket, a fehér lisztet, a cukrot, és minden mást, amiről úgy gondoltam, hogy nem szolgálja az egészségemet. Emellett újra elkezdtem rendszeresen sportolni, ami miatt sokkal energikusabb vagyok, mint régen. Az új életmódom részét képezi a vitaminok és különböző étrendkiegészítők szedése, amelyet egy bizonyos helyről szerzek be.

A lakásomtól nem messze van egy kis biobolt, ahol minden földi jó megtalálható, ami az egészséggel kapcsolatos. A tulajdonosa a boltnak egy nagyon kedves hölgy, akivel jó barátságba kerültem, mert szinte törzsvásárlónak számítok már. Az az üzlet különlegessége, hogy minden termék magyar termelőktől, fejlesztőktől származik, így amellett, hogy odafigyelünk a megfelelő életmódra, ha itt vásárolunk, még a hazai vállalkozókat is támogatjuk, ami nem egy elhanyagolható szempont véleményem szerint.

Az egyik ilyen vásárlásom alkalmával beszélgettem kicsit a tulajdonos hölggyel. Kérdezgettem, hogy megy az üzlet, illetve hogy mik a jövőbeli tervei. Tudtam, hogy nemrég indított egy webshopot, ezért érdekelt, hogy merre tart a boltja fejlődésügyileg. Elmondta, hogy az egyik ismerőse segítségével nyitotta meg a webshopját, amely a kezdetekkor teljesen ki is szolgálta az ő és a vásárlók igényeit is. Egy akkora forgalom esetén, ami a megnyitáskor volt, pont megfelelő volt a webshop kapacitása. Azonban az utóbbi időben elkezdte magát hirdeti különböző online felületeken, és emiatt, illetve a bolt egyre ismertebbé válása miatt az üzlet felé egyre nagyobb érdeklődés irányult. Egyrészt fel kellett vennie egy segítőt, mert egyedül nem győzte a sok munkát. Másrészt szükség volt a webshop fejlesztésére is, mert ekkora számú vásárlót már nem tudott kiszolgálni. Azonban itt meg volt lőve.

tárhely

Nem volt elég tárhely, és nem volt, aki fejlessze számára az internetes boltját. Ekkor beugrott a megoldás. Mondtam neki, hogy ezt nem is kell saját maga megcsinálja, ma már a szolgáltatások tömkelege között erre is tud alternatívát találni. Van egy vállalat, amely pont tárhely kiadással foglalkozik, ráadásul magyar tulajdonú! Különböző csomagok közül lehet választani, ahhoz mérten, mire van szüksége. Éppen ezért mindenki megtalálhatja a számára megfelelő megoldást. Ráadásul ezen felül folyamatos segítségnyújtásban is részesülnek azok, akik ezen vállalat szolgáltatásait választják. Tehát nem kell amiatt aggódnunk, hogy mindent jól csinálunk-e, ha esetleg nem értenénk teljesen a technikai dolgokhoz.

Megnéztük a csomagok kínálatát közösen, és az alapján döntöttünk, hogy melyik legyen. Meglátásunk szerint a biobolt webshopjának az SSD Ten nevezetű csomag lenne jó. Ezt közepes látogatottságú webshopoknak, valamint közepes látogatottságú honlapoknak ajánlják, esetleg nagyméretű képes, illetve grafikai elemeket tartalmazó oldalaknak. Ez például fotósoknak, grafikusoknak is ideális lehet. Ez a csomag napi 1000 és 1500 egyedi látogatóig optimális az ajánlás szerint.

Nagyon megköszönte a tulaj a segítséget, és megígérte, hogy szólni fog, amint kész lesz az új webshop. Azt mondta, hogy biztos lehetek benne, hogy kedvezményt fogok kapni a legközelebbi vásárlásom alkalmával! Az elkészült internetes oldal valóban nagyon szép és praktikus lett. Kibővített tárhellyel már teljesen ki tudja szolgálni a megnövekedett vásárlószám miatti igényeket, és a termékpaletta is bővült, ahogy észrevettem! A hölgy elmondta, hogy reméli, hamarosan újra csomagot kell váltania tárhelybővítés végett, mert az azt jelenti, hogy egyre nő a vásárlók száma.